I know this crazy life can be a bitter pill to swallow so forget about tomorrow, tonight we're drinking from the bottle.

Hej hopp! Här har det varit tomt ett tag. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt varför, allt har snurrat på som ett hamsterhjul och jag har väl glömt bort bloggen helt enkelt. Ska försöka bättra mig nu! 
 
Näää men vad har hänt sen sist? Lite ditten och lite datten, men det nyligaste (heter det så?) var Snsation White i Köpenhamn med Therese i lördags och tatueringen som äntligen blev klar igår! 
 
Denna bilden sammanfattar Sensation jäkligt bra haha!
 
Här är resultatet efter tolv timmars gaddning!
Fortfarande lite svullet dock, men den
kommer bli jäkligt nice när den läkt!
 
 

Nu ska jag käka lite frukost och sen bär det av mot en helkväll på centrumakuten, halsen har svullnat upp IGEN... 

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan vad snygg tatueringen blev!

2012-11-06 @ 14:25:46
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0