Satansjävlarövidiot!

Kul. Verkligen. Trodde jag kommit lindrigt undan med lagboken, hittade en annons om en begagnad sådan ett par hundra billigare än en ny. Ska tillägga att jag köpt måånga böcker från den sidan i flera år och aldrig råkat ut för något, men någon gång ska ju vara den första... Det visade sig att två andra från min klass också köpt exakt samma bok. Hejdå 460 spänn! Dock har idioten gett oss alla tre samma kontonummer så idioten är ju lätt att spåra. Har mejlat puckot och väntar på svar, imorgon går vi i alla fall till polisen och anmäler fanskapet. Är så sjukt jävla förbannad just nu att det knappt går att sitta till. Fan vad jag hatar människor!

Lite ironiskt dock att det är just en lagbok som rövhålet försökt sälja, då borde man ju kunna se i den att det är emot lagen att göra som äcklet gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0