Man måste ta det lungt ibland, å ni vet att annars sjunker man.

Tänk att något så litet och vardagligt kan lyfta dagen så mycket! Jag pratar självklart om duschen. Idag är det ju fem veckor sedan operationen och sista dagen med gips. Dock tjuvstartade jag lite och har kastat av mig gipset redan nu. Är rejält stel och vågar inte gå på den ordentligt men tog ändå första ordentliga duschen på fem veckor. Så jäääkla skönt! Har även suttit och masserat foten lite, den har ju inte fått så mycket stimulans senaste tiden om man säger så. Känns som att foten är gjord av glas just nu och att jag inte kommer våga gå ordentligt på den än på ett tag. Ska försöka röra den fram och tillbaka nu medans jag njuter av lite tv, förena nytta med nöja liksom!

Timbuktu – Ta de lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0