Oh the world won't understand, it's left no time for us.

Förra våren läste jag 7,5hp psykologi i Jönköping som jag på grund av lite olika orsaker kuggade. Idag märkte jag att det inte gör något eftersom vi läser exakt samma sak i denna delkursen, minus neuropsykologi. Phett.

Har även (äntligen) fått en operationstid nu (har gått 80 dagar av vårdgarantin nu och är alltså tio dagar kvar. Det roliga är att gbg skickade mig till Halmstad eftersom kön var mer än 90 dagar lång här, när jag ringde till Halmstad idag hade de inte ens bokat något än. Alltså kommer det ha tagit över 90 dagar i Halmstad också. Ehhhhh gbg kan inte räkna?). Lyckades självklart bli dagen innan jag åker till Hässleholm för att förbereda flytten som sker dagen därefter. Bra att flytta med nyopererad fot... Ytterligare två dagar senare ska det miniopereras i munnen för att laga ett hål i ena visdomstanden. Yeeeeey! Eller inte riktigt. En vecka efter operationen är det dessutom laserdome och konsert som gäller och sedan finalsittning dagen därpå. Haha känns stabilt som faen! Ber till gudarna att ingreppet inte är så omfattande som läkarna påstår! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0