Times are looking grim these days, holding on to everything it's hard to draw the line.

För första gången på evigheter vaknade jag av att jag var jättevarm. Solen står på och har värmt upp lägenheten, skönt att inte frysa för en gångs skull! Tänkte ge mig ut på en promenad ner till älven och om det är varmt och skönt i solen så tänker jag vara intellektuell och sofistikerad och sätta mig och plugga i hamnen, förena nytta med nöje liksom. Det är dock elva minusgrader så jag är lite tveksam till stillasittande aktiviteter utomhus. Får se!

Kvällen igår bjöd på en väldigt trevlig tillställning hemma hos Lisa med några av hennes kompisar, tacos, spel och massa snack. Dessutom hände inget läskigt när jag skulle hem. De senaste två gångerna jag väntat på bussen utanför henne har det hänt skumma saker, en gång blev jag instängd i busskuren av en läskig man i lång rock som föreläste om hur opålitliga och otrogna kvinnor är (hej-jag-kommer-bli-våldtagen-och-mördad-nu-ångesten var på rätt hög nivå kan jag berätta) och senast skedde det ett bråk mellan några fulla klillar och två lika fulla tjejer som slutade i en mindre misshandel med tillhörande biljakt av utomstående civila och killarna. Det enda som hände igår var att jag missade bussen på centralen med 300 meter.

Kollade genom lite bilder från Jönköpingstiden och hittade
denna favoriten! Från samma dag som jag flyttade till
Råslätt och HV71 tog sm-guld. En jäkligt rolig kväll!
Måste varit runt april 2010, och alla vi tre var svarthåriga.

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHAHAH!! Det var där jag INTE beredd på!

2012-02-04 @ 13:32:47
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0