Tampons For Free.

Vet ni vad, jag tänkte tipsa om en kanonbra grej för oss som tycker det är skittråkigt att lägga pengar på tamponger varje månad- få dem gratis istället! Tampons for free erbjuder gratis tamponger en gång i månaden till sina medlemmar, inte en enda spänn kostar det. De är helt och hållet reklamfinansierade vilket innebär att varje månads samarbetspartner har prytt asken med en reklamkampanj. Vad är haken? tänker du säkert som jag gjorde och det ska jag berätta, det enda som krävs av dig som medlem är att fylla i en enkel liten utvärdering av den aktuella kampanjen, tar max två minuter att fylla i. Inga dolda avgifter någonstans, bara bra och gratis tamponger. Ett otroligt bra och fantastiskt koncept som gör att man kan lägga de där pengarna på annat roligt. Jag har prenumererat nu i snart ett år och är supermegakalasnöjd! Tycker du ska signa upp också, för varför köpa det när man kan få det gratis!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0