Live fast, die young, bad girls do it well.

Igårkväll var det provsittning, en av de roligaste punkterna under insparken! Minns dock inte så mycket av min egen provsittning, var dretfull och det sista jag minns är att jag och någon annan är uppe och kör fågeldansen inför alla... Men det jag minns var kanonkul ^^ Det absolut roligaste igår var nog Lisa och hennes grupps spex, höll bokstavligt talat på att kissa på mig. Det är inte kul att förklara här, det behöver upplevas irl!

Ska unna mig en flott-pizza nu och kolla på uppdrag granskning och sen packa ner lägenheten i flyttlådor. Imorgonbitti åker jag till Halmstad för att bli cuttad i foten under narkos och sen vidare ner till Skåne. Alltså blir det sista natten på Hisingen inatt. Känns ganska vemodigt, men jag vet att jag kommer återvända! Dock ska jag försöka att inte flytta igen förrän till hösten, själva flyttprocessen är ganska tråkig plus att fyra aktiva adressändringar är rätt lagom. Hörs imorgon!


Lite bilder från igår.


En klockren moment-bild!


Några nollor som påbörjar och lika snabbt avslutar en striptease.


Roligaste och även kvällens vinnande spex.


Vi får igång allihopa att dansa "socionomdansen" till We speak no americano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0