Du tar så lite plats, jag tar allt.

Finaste kom hem till mig igår och överraskade mig med semlor! Efter en kopp varm choklad och en otroligt mumsig semla åkte vi in till skolan för bartender utbildning med B6. En väldigt rolig och lärorik kväll, nu kan jag nästan sätta en fyra varje gång utan mått! Lyckades även kirra en bokhylla till nya lägenheten, vill flytta nu!! Vet bara inte hur jag ska hinna packa ner denna lägenheten innan torsdag, det är en galet packad vecka med plugg, föreläsningar, provsittning och en liten operation innan det bär av ner till Skåne och ytterligare packande där nere innan jag landar på Studiegången. Dags för lite mer hemtentaskrivande nu. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0