You could be a sweet dream or a beautiful nightmare, either way I don't wanna wake up from you.

Lite mer saker att skriva upp i era intresseklubben-antecknarblock!

  • Har senaste dagarna känt mig som en liten mamma och torkat upp massa spyor, kisemisen har varit lite kräksjuk :(

  • Betalade nyss en faktura på hela fem (FEM!!) kronor. Lönt?

  • Har i princip nästan sträckkollat på tre säsonger av the Big Bang Theory senaste veckan och tack vare det haft Soft Kitty på huvudet konstant.

  • Ligger i fejd med Bokus som säger att mina beställda böcker ligger hos postombudet, men postombudet har inte dem där. 


  • Jag är numera en fullvärdig medlem i Amnesty-

  • Har, så när som på en glass i tisdags, varit glass- och godisfri sen i lördags.

  • Börjar verkligen gilla det här med åska. Som liten var jag mer rädd för åska än vad en antilop är rädd när den jagas av ett blodtörstigt lejon över savannen. Priset togs när jag i lekis fick följa med min fröken till hennes bil för att sitta där när det började åska en gång i skolan eftersom jag var så rädd och grät. Nu ser jag istället fram emot det. Och det bästa är att det ligger åska i luften och det är påväg hit!

  • Tack vare att jag valde att blogga innan jag gick och handlade så kommer jag få gå ut i ösregn och ett åskoväder som kommer allt närmre med blinkande lampor som biverkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0