Påsk.

Finally kommer en sammanfattning från den senaste veckan. Har varit nere i Skåne över påsk och blivit bortskämd. Dock lyckas jag av någon konstig anledning alltid bli sjuk efter att jag kommer hem till götet igen, och så även denna gång. Förutom snor i hela hjärnan och extremdamp på mobilen som håller på att fucka ur helt så mär jag nu bättre! Ska snart ägna mig åt att studera lite juridik och hyresrätt och sen åka in till skolan för föreläsning. Vi ska få tillbaks den där hemtentan idag också, den jag slet häcken av mig för att få färdigt för några veckor sedan. Av någon anledning så har fredagen den trettonde något samband med våra tentor, vår senaste salstenta skrevs ju fredagen den trettonde januari. Spännande det där!

Liten resumé i bilder


Årets första grillning!


Valpmys.


Söta bäbisar!


Världens mysigaste Ronja!


Knäppis 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Vad läser du för hyresrätt och sånt? Vad har du för böcker? /Mira

2012-04-13 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0