I’m not a freak, I must keep fighting to stay cool on the streets.

Märks att man börjar bli gammal, två dagars utgång och man är helt totalt död. Kvällen igår slutade på Excet som inte riiiiktigt var lika kul som Yaki-da men som absolut kommer besökas igen. Men Natalie-helgen varit riktigt trevlig och awesome, precis som Natalie är! ^^ Denna dagen har ägnats åt att handla, städa, sova och sälja böcker. Har tjänat lite mer än tusenlappen på att sälja av gamla böcker, klirrar skönt i spargrisen! Imorgon måste jag ringa läkaren om min vänsterfot, hälen gör så förbannat ont plus att jag har ett annat fel på någon sena/led. Till och med så att pappa föreslog att jag skulle ta kontakt med någon pensionärsförening och joina deras symöten eftersom jag bara skadar mig annars, har ju skadat både svanskotan och hälen via festerier.. Nej nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, är man gammal så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0