Scary monsters and nice sprites.

En riktigt trevlig helg är till ända och jag är lite smått schleten. Natalie fyllde år igår vilket vi firade med tårtbuffé från himmelriket, det godaste min mun smakat på länge! På kvällen drog vi till Rio Rio och dansade loss bland orangea glowsticks och utklädda småfolk. Riktigt trevligt! Natalie klädde ut sig till död med riktigt verkliga tattos och fejkblod och jag var Natalies mördare. Det blev en uppdaterad look från i torsdags med lösögonfransar långa som spindelben, för att inte dö av irritation så fick de klippas av typ en centimeter. Men kul var det! Det sötaste var den lilla döden och den lilla screamkillen som kom och bus-eller-godisade, jag dog lite av gullighet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0