Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån, en rörelse i ögonvrån.

Känner seriöst att det är dags att byta design snart eftersom jag inte riktigt känner att den rosa färgen gör mig rättvis, fast har i och för sig tänkt så nu de senaste månaderna och inget har hänt än sålänge. Brukar bli så när jag tänker saker, I wonder why? Precis som att jag pratat länge om att fixa extrajobb, tatuera mig, rensa datorn på skit, sluta pilla sönder nagelbanden och istället använda myrraolja varje dag, sätta in papper i pärmar istället för att lägga dem där det finns plats just dör stunden och sen flytta runt på dem tills jag inte vet var de är, börja tvätta mer regelbundet, gå ner sjukskrivningskilona (varför är de inte lika förlåtande som graviditetskilo?) ta tag i fotograferandet igen, sluta sova så jävla mycket samt börja plugga i tid nästa gång. Får nog bli ett nyårslöfte att börja ta tag i saker. Haha skönt, då vet jag att jag i alla fall slipper göra något av det fram tills nyår! ^^


Källen bästa med världens bästaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0