Alla väggar kryper närmare och närmare och du vet man måste bära en rymd på axlarna.

Aj äm a happifejs! Imorse försov jag mig då jag råkade snooza i en timme (heheh) men hann ändå precis till ortopeden. Tio minuter senare var besöket över och problemet löst. Ska få en tid för att operera foten då jag har peroneusseneluxation, som det så fint heter, på vänsterfoten. För alla oss som pratar svenska så innebär det att ledbandskapseln där senorna från muskeln på utsidan av vaden ligger i är för stor så att ena senan kan kasa över fotknölen. Ska bli så jäkla skönt att bli av med det jäkla irritationsmomentet att senan heela tiden glider fram och tillbaka över knölen, det har hållt på att driva mig till vansinne ibland.

Dessutom har jag ambassadörat för GU resten av dagen, det är så galet roligt! Lyckades även roffa åt mig lite grejer, har varit i stort behov av överstrykningspennor men har så det räcker och blir över nu. Dessutom fick jag ögonfransarna färgade helt gratis, en awesome corngryta till lunch och snack om ett möjligt extrajobb. Summa summarum kan man säga att dagen varit grym på alla sätt. Dags att fortsätta vara produktiv och plugga. Tjaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0