You’re my river running high, run deep run wild

Usch vad jag hatar dagar som denna. Idag har jag inte bara ont i örat, nu har jag ont i halsen också, plus att jag är galet seg. Och som inte det vore nog, igår när jag var ute och gick fick jag ett riktigt ordentligt skoskav efter halva vägen, mina träningsskor är inte riktigt insprungna än.. Så fort jag har råkat lägga hälen ner i sängen inatt har jag vaknat. Alltså kan jag inte träna de närmsta dagarna, jag har ont i huvudet vilket gör det ännu segare att plugga, plus att jag ska till Natalie på fredag. Hur ska detta gå? To be continued.........

Lykke Li gör mig i alla fall glad. Nu ska jag fortsätta tröstäta.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej! hoppas allt är bra? kram

2011-03-09 @ 14:52:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0