Så fort vi låter rädslan styra, begränsar vi livet.

Åhh vilken underbar dag! Har spenderat större delen av den med Nicole, och vi var en vända i Åhus och stekte och åt glass, jag älskar verkligen solen! Jag har dessutom hunnit övningsköra lite. Inte ett enda motorstopp eller andra konstigheter trots att det var i en ny bil och jag inte suttit bakom ratten på över ett halvår. Imorgon blir det att boka första körlektionen! Dessutom har jag kommit igång med träningen igen och har tränat en timme nu ikväll, så skönt! Nu ska jag förtära en god sallad (med fetaost <3) innan kvällen avslutas med min otroligt spännande bok. En helt okej dag med andra ord ^^

Btw så har jag skrivit in en Jönköpingsresa nästa helg. Ska upp till Mange min man och de andra sköna små prickarna där uppe :) Och när vi ändå håller på att planera massa saker kan jag avslöja att det bara är cirkus två veckor kvar innan antagningsbeskedet till hösten kommer. Mitt lägenhetssökande har idag gått in i en helt ny fas! Var beredda på att bli nerringda ;P

Dagens sanning: Timbuktu & Promoe - Fruktansvärld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0