I wanna walk but I run back to you, that's why I hate myself for loving you

Tiden springer iväg och det har redan hunnit bli juni... Igår var jag på begravning för min faster i Örebro, en väldigt fin sådan. Hann även med en liten sväng på PMC på kvällen för att se vad alla i gamla klassen hade gjort som projektarbete. Idag har jag fått tänderna riktigt rengjorda av tandläkaren, tabletterna har fuckat upp tänderna lite. Har även införskaffat en eltandborste. Ska plugga, plugga och plugga lite innan det ikväll bär av till absolut sista Kåren som student i Jönköping. Känns väldigt tråkigt och sentimentalt men kommer bli riktigt kul! Fick tillbaka hemtentan i kriminologi igår och jag fick godkänt! Fick även resultatet av psykologitentan, haha jag hade 40% rätt x) Men det hade jag räknat med så det var ingen jättenyhet. Dags att sätta igång med pluggandet medan folk ligger och solar utanför, känns lagom rättvist!

Joan Jett & The Blackhearts – I Hate Myself For Loving You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0