You can run, but you won't come far

Sådär ja, allt fixat och klart för idag. Bara pluggandet som inte blev riktigt lika mycket som det skulle, men vafan, det är fredag! Ska in till stan och möta upp min kära pojkvän, och halv nio har vi reserverat bord på En italienare och en grek. Måste innan jag ger mig av så måste jag bara berätta en otroligt rolig grej som min lilla smartkompis Natalie lyckades med idag. När hon kom fram till praktiken upptäckte hon att hon glömt något hemma. Vad tror ni hon hade glömt? Jo, kjolen! Hon är för söt den tösen! ^^

Bara borsta tänderna nu, sen är det bussåkeritajm. Have a great friday night tillsammans med Rebecca & Fiona vettja! ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

Glömt kjolen? Spännande att det ens går att lyckas med det.. ;)

Mysigt att du har pojkvännen din på besök. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0