Real life full of imitations

Ahh, så skönt att inte få sova som man ska! Härligt utvilad och pigg idag. Not... Har haft lite ångest över att jag skippar träningen idag, först när jag bestämt mig att strunta i det kände jag hur mycket jag ville träna. Men då var det redan försent, hinner inte in till Friskis.. Fuck a duck. Men det hade blivit väldigt stressigt, så lite lugnare i själen blev jag allt. Ska plugga lite extra nu istället, och sen packa inför Skåneresan för att sedan ha några timmars kriminologi innan det bär av söderut. Som Mira sa häromdagen: "Du får i alla fall åka söderut!". Härligt det där ^^

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!

Vad intressant med kriminologi!!



Delta gärna min utlottning av proffs-hårprodukter sötnos!

http://beautyandsecrets.blogg.se/2011/february/tavling.html



Kram:)

2011-02-17 @ 13:52:16
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Postat av: Emelie och Angelica

Hej!

Vill du vinna ett presentkort värt 100 kronor i valfri butik?

Kolla då in vår blogg, där kan du vinna detta bara genom att gilla en kommentar!



Ha det bra!

2011-02-17 @ 15:32:59
URL: http://eaamw.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag känner igen det där med träningen.. Vill också träna men har inte tränat denna veckan pga förkylning, och idag när det var mitt favoritpass box, då jobbar jag :( Och jag ser verkligen fram emot att du ska dra söderut! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0