Genom papperstunna väggar viskar någon falskt

Denna dagen går i slapphetens tecken. Gick upp svintidigt och åkte hem, i onödan visade det sig. Sen dess har jag sovit och funderat över den framtida tatueringen. Börjar bli grymt sugen nu och funderar på att gå dit imorgon och snacka lite. Det har ju gått två år sedan jag hade bokad tid för att göra den, men hoppade. Nu jävlar är det dags!

Har även beställt ett nytt halsband, lite som en egen födelsedagspresent. Kände att det är dags att byta ut hjärtat jag har runt halsen för jämnan, har knappt haft av det sedan studenten när jag fick det. Ska även träna senare idag, tänkte prova på box och se om det ger lika härlig träningsvärk som tidigare. Ska även skicka lite grejer jag fått sålt på Tradera. Men ikväll ska jag göra så lite som möjligt tänkte jag.

Från http://me-design.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0