Don't you let me go, let me go tonight

Tänkte börja dagen med att klaga lite. Emma + sömn = funkar inte. Har vaknat typ en gång i havtimmen sen tre-tiden imorse, så för en timme sen gav jag upp. Passar på att tvätta nu när ingen annan på hela Råslätt är uppe. Tänkte eventuellt börja plugga lite redan nu med så har jag det avklarat. Fast å andra sidan vill jag sova lite till då min energimätare är på lite mer än hälften bara. Så orättvist, mobilen lyckades ju ladda upp hela batteriet :/ Man kanske borde skaffa ett uttag på sig själv så man också kan ladda sig i väggen? För där får man i alla fall tillräckligt med energi...

Två hål i väggen - ja tack!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dumt att du har det svårt med sömnen. :( Man borde ha en sovknapp, om det nu inte fungerar med eluttaget vilket verkar farligt så en sovknapp låter bättre :)



Nästa fredag jobbar jag med grupparbete, vid 17-18-tiden är vi klara tror jag men kan säkert smita iväg fortare om det skulle behövas. Låter toppen att ni vill komma ner hit :D Vi kan nog hitta på något skoj som bowling, middag eller nåt. Wie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0