Söndag-måndagsång

Skönt slapp helg har passerat med lussebak hos Nätälie i fredags, och resten av helgen har spenderats hos min kära pojkvän. Har även blivit lite smått kär i Rihannas nya album, och framförallt nya versionen av Love the way you lie, men bråkar fortfarande lite med mig själv om vilken av versionerna som är bäst eftersom båda är galet bra på olika sätt. Påminner lite om min ständigt pågående strid om Kents låt Kräm, som jag inte kan bestämma är bäst på svenska eller engelska.

För övrigt har det blivit massa godsaker i helgen (jag veeet jag ska sluta...) och snart blir det glass! Ska bara låta herr Snygg spela klart. Annars har jag i alla fall hållt mitt lilla köpstoppsförbud ganska bra och har bara köpt ett par benvärmare med toffsar på idag. Men nästa vecka ska det inhandlas jul- och nyårsklänningar. Awesome! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0