Cyber Clean

Häromdagen beställde jag något spännande. En slags slajm som man kan rengöra tangentbordet, mobilen, whatever med. Fick den idag och har bara en sak att säga, mitt tangentbord har aldrig varit renare än såhär! Eller jao, när datorn var ny, men nu har den ändå ett halvår på nacken. Mobilen fick också sig en omgång och har nu blivit av med den värsta äckliga smutsen som gömmer sig mellan tangenterna och i skåror.

Alltså tycker jag den är väl värt sitt pris! 39 spänn för en hel liten påse, kommer räcka ett ganska bra tag! Hejdå äckliga små snuskbildningar! (obs, patent på det ordet...)

Sweet!


Kommentarer
Postat av: Moa

Synd inte jag läste detta innan jag började dammsuga min dator... haha

2010-11-27 @ 18:37:29
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0