En dag i shoppingens tecken

Jag är glad, men trött! Hela dagen har spenderats i härliga Göteborg med Natalie. Vi har sprungit i affärer, ätit väääärldens godaste kinabuffé, sprungit i fler affärer, fikat och kollat i lite fler affärer. Det blev ett ganska bra resultat måste jag säga, och jag är nöjd med alla köpen. Vår hög med påsar får demonstrera hur det kan gå när inte haspen sitter på ^^


Det jag är mest förvånad över är hur lite jag köpte till mig själv, var helt säker på att jag skulle ha halva Göteborg med mig hem. Men idag har jag, kryss i taket, köpt färdigt hälften av alla julklappar och ska fixa resten imorgon. Alltså är jag klar med julhandeln redan två veckor innan julafton! Det har nog aldrig tidigare hänt.

Måste bara visa ett av de bästa köpen idag. Jag har numera en lite mer pimpad iPod, och den är awesome! Känns som sååå jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0