We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time.

En awesome helg är till ändå och den har minst sagt varit intensiv och sjukt trevlig! Pubrundan i fredags var grym och dessutom vann Elins och min grupp hela skiten! Stolt som en liten hönsmamma är jag! Varje grupp fick en bokstav och skulle samla så många grejer som möjligt på den bokstaven. Vår grupp fick F och jisses vad kreativa och bäst de var. Kvällens roligaste var nog fattiglapp, garvade så jag dog!
 
 
 
Igår anordnade Volvo en minifestival som lansering av deras nya lastbil (knas kombination men grym uppmärksamhet fick de!). Eftersom jag dels var s bakis att jag ville dö och hade jobbat hela eftermiddagen och halva kvällen var jag rätt sliten så hann bara se två akter, men de var grymma båda två! Först ut var Teddybears som verkligen levererade och var tokbra live! Sen kom han jag längtat efter och missat så många gånger, Adrian Lux himself och det var det bästa på riktigt länge. Var som i extas och hade en enda lång öronorgasm!
 
Teddybears
 

Teddybears
 

Teddybears
 

Teddybears
 

Adrian Lux
 

Adrian Lux
 

Adrian Lux
 

Bästa sällskapet Ira & Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0