The roof, the roof, the roof is on fire. We don't need no water, let the motherfucker burn.

Lite bilder från denna nästsista vecka i september so far! Den har bestått av:
 
 tråkiga föreläsningar där Olivia hittade ett eget sätt att fördriva tiden på.
 
Teater!
 
Plugg.
 
Levande filmquiz på BioRoy. Här gestaltas den braiga filmen Seven
som i princip var det enda svaret jag kunde...
 
Terminens första pub! Stötte på en trevlig skåning som också diggar
Jesper Rönndahl. Hon tipsade om en video jag inte sett och ville skriva
namnet på videon på min arm så jag inte skulle glömma bort det. 
Trodde dock att hon bara skulle skriva videons namn lite diskret på handleden...
 
Här är förresten videon! Han är härlig den där Jesper.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0