Och gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin. Han läppjar på sitt glas och Ramlösa blir vin.

Nyligen hemkommen från en lååååååång dag- fem timmars föreläsning, goda veggoburgare och sen teater har dagen bestått av. Teatern handlade, vad jag och min übertrötta hjärna fattade det som, att kineserna i framtiden kommer att ta över Sverige och vi kommer jobba 16 timmar om dagen/6 dagar i veckan och ingen kommer vilja vara svensk längre. Kanske hade den någon djupare mening men det var aldrig något jag orkade gräva djupare i. Ska sätta mig och läsa massa utredningar inför grupparbetet som kommer uppta större delen av morgondagen. 
 
Fick en smärre glädjechock när jag hittade en plusgiroutbetalning adresserat till mig i min brevlåda. Hela 179 kronor har jag fått av någon av någon anledning. Vem/vad/vilka ni nu än är, skicka gärna fler sådana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0