My ears are bleeding, sing a song for me!

Nu har jag äntligen fått sova ut! I onsdags väckte pappa mig halv fyra på eftermiddagen och efter ett par timmar uppe gick jag och sov lite till och vaknade helt okej utvilad på torsdagen, galet skönt! Gäller att passa på att njuta av sommarlovet eftersom jag börjar jobba redan på måndag. Men fem dagar är bättre än inget alls! Lite segt dock att jag, två dagar efter avslutad antibiotikakur mot halsfluss har ont i halsen igen...

Har hunnit med att leka med alla hundar, träffa Nicole också och har precis varit på Saras skolavslutning. Så gulliga alla små barn är! Det spelades både fiol, blockflöjt, fiol och trombon (min gamla trumpetlärare är fortfarande kvar i gamet!) och sjöngs en del, snacka om nostalgitripp! Ska möta upp syrran om en stund också och ta igen allt som hänt sen sist, och imorgon vankas det grillfest hos bästa och jättesaknade Jonna!

Ronja är en söt mullvad som gillar trasiga bollar.


Tyson the monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0