Ingen skatt till regeringen, säljer tjack på parkeringen.

Satt precis och slökollade på Aftonbladets nätupplaga och blir så trött, man slutar aldrig att förvånas över vad som skrivs där. Hittade dessa fyra nyheter/reklam/saker att läsa och kan knappast låta bli att skratta. 

  1.  Lika många människor som vill ta över världen, lika många olika dieter finns det. Ena veckan är det en diet som är bra och nästa vecka är den farlig, och då är det en ny som gäller. Nu kan man tydligen gå ner i vikt av att äta vanlig mat!? Say whaaaaat liksom...

  2. Zlatan, Zlatan, Zlatan... För en person som mig som är ganska väldigt dåligt insatt i fotbollens värld så är det ett evigt snackande om denna Zlatan. Hade en tia gått till cancerforskningen varrje gång hans namn nämns i tidningen så hade ingen haft cancer längre. (Han är säkert en otroligt bra fotbollsspelare, men för en sådan som mig börjar han bli lite tröttsam...).

  3. Nääääääää vad är det du säger!? Finns det stjärnor som blir gamla och som vägrar operera sig? Jisses, vart är världen påväg? (Seriöst, finns det inget annat att skriva om!? Det är ju fullt naturligt att bli gammal.)

  4. Har för mig att jag sett den bilden tidigare fast i ett väderreportage. Men man tar vad man har, och påhittade horoskop är säkert läsvärda, för de stämmer ju så ofta...
 
 
Så, nu när jag fått spy ur mig lite känns det lite bättre igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0