And the lies, the sex, the fake relations tell you something about the state of the nation love.

Nämen heeej! Hur är läget? Vad har du hittat på i veckan då?
 

Jo tack, det är bara fint! Ganska sliten bara, har jobbat häcken av mig bara. Värst var nog ändå idag, det var längesen jag var så arg och svor så mycket som jag gjorde idag. Igår gick jag runt med mitt paraply hela dagen och det regnade inte en droppe. Idag glömde jag det på kontoret och självklart började det vräka ner efter en timme och jag blev helt genomvåt eftersom jackan inte tål vatten. När jag kommer in till rasten slutar det regna och när jag efter rasten tar mitt paraply och går igen så skiner solen och det regnar inte mer denna dagen. Så typiskt. Dessutom kissade en vårdtagares katt revir på min väska... En sak till och jag hade tagit mitt pick och pack, åkt till Landvetter och tagit nästa flyg var som helst. Fast det är jag visserligen sugen på hela tiden. Får väl se om det blir en resa till i höst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0