You've been infected by a social disease, well, then take your medicine.

Tja!
Jag har varit en upptagen brud sen jag flyttade upp. Har pluggat, druckit öl, pluggat, umgåtts med finaste och druckit lite mer öl. Nu är jag trött och tänkte ta en powernap innan det är tid för lite mer plugg. Har dessutom lyckats fixa tre av nya kursens böcker, de stod i bokhyllan redan. Fast tillhörde herr hyresvärd, men nu tillhör de mig. Tips från coachen: hyr lägenhet av student som går på samma program fast en eller några fler terminer över dig. Ska försöka få mobilen att vilja connecta med datorn så jag kan lägga över någon låt så jag kan byta ringsignal, skitstörigt att ha samma signal som typ hälften av befolkningen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0