Jag gör om alla söndagar till lördag ikväll och klär mig för att gå på kalas.

Trots en usel dag igår så blev kvällen väldigt lyckad! Många nya och trevliga nollor som hakade på igår, väldigt skojsigt. Lyckades masa mig upp on in till skolan vid åtta och har precis kommit hem igen. Var inne en sväng på Lush med Ira och provade på nästan allt där inne, allt luktar så otroligt gott! Så nu luktar mina händer som ett bollhav av underbara, bubbliga dofter ^^

Helgen kommer att bli mysig, finaste kommer strax och hämtar upp mig och sen bär det av mot hans hemtrakter här i Göteborg. Imorgon blir det teater! Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva heter föreställningen. Har läst boken som är väldigt bra, ska bli väldigt spännande att se hur de valt att göra om den till teater. Rekommenderar boken varmt, trots att den tar upp en sådant starkt ämne så är den välfigt lätt att läsa och förstå. En bok som egentligen alla borde läsa.


Happy freaking helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0