Du förlät mig, jag kunde inte se dig i ögonen, förlåt älskling jag gör det snart igen.

Just nu känner jag mig mer död än levande. Jag och Carro överlevde en och en halv timme på Friskis, första halvan skivstång och andra halvan spinning. Vi gick därifrån med samma gångstil som gamlingar. Har äntligen fått tummen ur och diskat undan diskberget och dammsugat upp alla dammråttor som lekt runt på golvet. Enda jag inte hunnit med än är att plugga. Tänkte ägna någon timme åt det snart, sen blir det häng ute i Långedrag hos Therese med diverse annat trevligt folk. Först ska jag dock avnjuta en tallrik med tortellini och ostsås till ett avsnitt av Sveriges Mästerkock. Have a nice day!

Ps. Jag ska ta tag i bildproblemet så fort jag har lite mindre att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0