För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, jag gråter bara i regnet.

Sådärja! Då var sista dagen på sommarjobbet avklarat. Jisses vad sju veckor går fort! Känns som vi gick på sommarlov precis.. Det känns riktigt trist att inte gå till jobbet imorgon, har inte trivts så bra på något annat ställe som jag har gjort i sommar! Men men, all good things come to an end tyvärr. Imorgon åker jag ner till Skåne igen för att spendera några dagar med familj och vänner innan jag och Jennifer drar söderut till värme, bad och sol i Bulgarien innan skolan börjar igen. Ska bli så jäkla underbart! 
 
Idag åkte fina kisemisen hem också, kommer verkligen sakna honom!
Vem ska nu se till att jag vaknar på morgonen och inte snoozar för mycket? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0