They're picking up pieces of me while they're picking up pieces of you, in a bag you will be before the day is over.

Har suttit och gjort lite nytta inför framtiden nu och sökt lite olika sommarjobb, ska fortsätta sökandet imorgon!

Gårdagen gick minst sagt i shoppingens tecken då jag och Linnéa gick runt på stan i ex antal timmar och fikade, handlade på Stadium, käkade glass, handlade lite till på Stadium och avslutade med Donken/BK-häng med tillhörande fetmat. Lyckades roffa åt mig ett par Reebok easytone för ynka 375 riksdaler, alltså ungefär 600 spänn i rabatt. Känner mig lagom nöjd! Det roliga var att enligt häftet om skorna i skokartongen menade att skorna ökade människors aktiviteter och vilja till aktivering och på så sätt ökade bland annat shoppingen. Say whaaat!? Dock kan man ju säga att de lyckades eftersom vi fortsatte springa runt några timmar till efter att jag bytt skor. Grymt sköna är de i alla fall! Fixade även hem superstark dubbelhäftande tejp i ett andra försök att få lampjäveln att stanna i taket och inte skrämma livet ur mig på nätterna genom att trilla ner. Må bästa Emma eller lampa vinna!

Nu är det snart dags att kila in till skolan och lära sig om konsumenträtt och tillhörande lagtexter!

Roliga skor med rundade sulor för ökad balans och muskelanvändning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0