Fuck land I'm on a boat, motherfucker.

Om man ska sammanfatta de senaste dagarna så tror jag nog att awesome är det som passar bäst. Jag har gjort halkan, varit på sittning, träffat jönköpingsfolk och varit på Liseberg. Lisebergsupdaten kommer imorgon någon gång, men det kommer inte vara lika roligt att läsa det som att ha varit med om det. Så många dumförklaringar, skratt, skrik och blöthet som det var igår har jag nog aldrig varit med om, men kul var det! Halkan var också grymt rolig och jag ska plugga körkortsteori nu resten av kvällen, för imorgon bär det återigen av till Skåne, fina vänner och slutligen uppskrivning och uppkörning på måndag och tisdag. Tjolahopp!

Bjuder på bild från andra flum-rideåket, innan vi nästan dog av en flodvåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0