Kom & var min vän för en sekund när kvällens första frusna stjärnor vaknar.

Jag har gått runt och trott att det varit söndag idag hela dagen. Gissa om jag blev glad när jag kom på att det var lördag! Tror det var för att jag brukar laga massa mat på söndagar, men så gjorde jag det idag istället. Blev grillade rotsaker i ugn med solrosfrön och en rotsakspytt med basilika, chili och pumpakärnor. Nu ska jag snart inhandla snacks och sen knalla hem till Lisa för en kväll i filmens tecken.

Kvällen igår var mer än trevligast och innehöll allt från fjortislåtar, shots, galen dans, te och brownis till kattmys. Olivia har väääääärldens sötaste katter! Försökte övertala henne att få ta med mig en hem men fick inte det. När jag skaffar katter (ska ha två ursöta kattbebisar! ♥) så ska de antingen heta Nagini & Kärleksmums, eller Payne & Foucault efter de två underbara herrarna som florerar överallt inom teorier i det sociala arbetet. Så det så!

Söt, sötare, Soya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0