Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar.

Fuck, jag har undankommit många gånger, men efter att varit på hugget och hängt ut många andra har jag åkt dit själv nu. Jag tog en powernap i Linnésalen på rasten och hamnade genast i "Vi som sovit i Linnésalen"-gruppen på fb. Dock somnade jag till två gånger på sjävla föreläsningen men som tur var så märkte ingen det. Man vågar knappt ens tänka på att slumra till lite. Därför hade jag mössa och luvan över huvudet när jag sov så att man inte direkt kunde se mitt ansikte. Det gäller att tänka strategiskt! :P

Har städat lägenheten och lite annat hemmafruarbete. Ska påbörja den långa vanfringen hem till Lisa för pizza/kebab/sallad och film. Vi kollade på Mulholland Drive i lördags och satt mest som gapande fågelholkar och fattade nada. Nu har vi läst på lite och vet hur vi ska göra för att fatta handlingen. Det är en psykologisk thriller så man måste verkligen vara på hugget för att hänga med. Så nu ska vi sitta med listor över ledtrådar och grejer så vi kan få den där aha-upplevelsen som gör att man känner sig så smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0