Ambitionen var ett långsamt gift, du höll ut länge men du föll till sist.

Jag checkar ut nu. Jag är inhumant trött, somnade tre gånger på en tvåtimmarsföreläsning i förmiddags. Hjärnan känns som en halvt urvriden tvättsvamp och kroppen känns som en stelnad lerfrigur. Ska försöka återhämta mig i helgen och samtidigt försöka börja läsa de där 1299 sidor som ska läsas i denna delkursen. I need more than just a good luck...  Ska även försöka fila lite på vem jag faktiskt är. Alla dessa otroligt intressanta föreläsningar med spännande ämnen, människor som vet vad de vill, vilka de är och vad de tycker om saker och ting gör mig förvirrad. Får se om jag går in i nästa vecka något smartare eller bara ännu mer förvirrad. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0