You gotta know your limits with a boombox

En lite upp-och-ner-dag idag. Har varit glad glad, sovit som en gudinna och äntligen fått tillbaka matlusten. De senaste dagarna har bara tanken på att stoppa mat i munnen äcklat mig, tack gode gud för Naturdietpåsar.. Men nu har jag faktiskt lagat världens simplaste mat- pulvermos tillagat i vattenkokare och köttbullar gjorda i micron, och det var faktiskt gott med lite mat. Dessutom blir det ett glas rött och lite plockmat med ett härligt gäng brudar senare ikväll!

Dock har inte allt gått lika bra, hemtentan står i princip stilla. Den senaste veckan har jag haft jättesvårt att koncentrera mig. Trots att jag sitter på biblioteket med en dator utan internet och inget annat att göra än plugga så lyckas timmarna ändå gå och jag får inget gjort. Fruktansvärt irriterande med tanke på att deadline för allt plugg kommer med stormsteg... När jag tröttnat på "pluggandet" idag så unnande jag mig ett par nya shorts och en klänning från Vila, jag fick tillbaka 2200 från körskolan idag när jag skrev ut mig eftersom jag inte hunnit köra upp alla lektioner jag betalt för. Bilder på mina fynd kommer!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen möta upp Natalie för gemensam färd in till stan :)

Don Omar & Lucenzo - Danza Kudoro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0