The end is never the end. A new challenge awaits, a test no man could be prepared for.

Nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Jag valde mellan att sova en timme eller sätta mig med hemtentan en timme, och tro det eller ej, men jag valde faktiskt tentan. Detta innebär att jag har en halv sida mindre att skriva tills på torsdag. Dock vill jag helst ha den färdig i helgen eftersom jag ska träffa Lisa på måndag och gå igenom skiten. Men det känns som det finns hopp kvar! Jag kan även förstå att det är tråkigt att ständigt läsa om min dåliga självdisciplin och hur jag gärna klagar på den stackars hemtentan, men med tanke på den stundande sommaren och allt så är det svårt att hålla sig kvar i skoltankar och därför är den ett stort hinder i mitt liv just nu :P (Pliing! Dagens i-landsproblem...)

Nog om den nu! Snart blir det lite hopprep och magövningar och sen maaat. Kvällen bjuder på häng på Vätterstranden med lite sköna prickar och sen äntligen dags att kolla på sista Harry Potter-filmen del 1!

Idag bjuder jag på en bild, passande nog, från Vätterstranden hösten- 09.
Herre min skapare vad tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv: Ja den är helt underbar!! :)

2011-05-20 @ 16:16:47
URL: http://tranastjejenijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0