Rape me, rape me my friend

"Nu jävlar ska jag ta tag i den där tatueringen jag väntat med i två år!" tänkte jag när jag cyklade hem idag. Sagt och gjort besökte jag en tatueringsstudio och snackade lite med the man där. Det är ju den där otroligt fina textraden som bästa Kent skrivit, Jag vill bara höra dina hjärtslag, som ska sitta i nacken med lite krusiduller. Dock hittar jag inte rätt stil på krusidullandet och har därför valt att vänta med den. Den ska vara perfekt eftersom den betyder så mycket för mig. Däremot spann jag vidare på en annan jag funderat lite på ett tag. Den känns så rätt att jag vill göra den direkt redan imorgon! Dock ska jag avvakta lite för att vara säker på att jag inte förhastar mig.

 

Såhär ser motivet ut. Natalie provade att rita upp den på mig där den ska sitta och jag tycker det känns bra! Dock ska den vara lite mindre :) Om det inte syns så sitter den mellan armhålan och höften :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0