People told me slow my road I'm screaming out fuck that

Denna söndagen har (förutom Spotify-incidenten) börjat toppenbra! Har påbörjar operation tömma frysen med att laga fläskfilé med fetaost och soltorkade tomater med potatisgratäng och rödvinssås. Å-min-gud säger jag bara, så jävla gott! Har dessutom tre matlådor med detta gottiga innehåll dessutom. Nu blir det destination balkongen för att bygga vidare på brännan. Efter det ska jag ut till A6 och hämta skrivaren jag köpt, och slutligen blir det äventyr med Moa och Natalie. Stackars Natalie sitter fast på ett tåg någonstans mellan Örebro och Falköping, dags att starta en protestaktion mot SJ/Banverket/regeringen snart. Att satsa massa miljoner på att bygga tysta motorvägar istället för att rusta upp järnvägen är helt käpprätt åt helvete. Vi som inte har bil eller körkort måste ju åka tåg för att komma någonstans, lite vad man skulle kunna kalla diskriminering och "in your face" mot oss tycker jag. Fuck you, nu ska jag sola.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Haft en bra start på den nya veckan?:)

Just nu har du chans att vinna ex badmode,tracksuits,väskor,plånböcker,solglasögon,skor,hoodies och MYCKET mer av märken som ed hardy, converse,dior,chanel mm.

vill du vara med i tävlingen?:) klicka då Här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-09 @ 10:43:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Guuud vad gott!!! Laga mat åt mig snart, snälla? ;)



Vi måste grilla en massa i sommar. Ska vi under hela sommaren ha grillat på strand i Åhus, Yngsjö, Simrishamn, Ystad, Trelleborg, Malmö, Lomma, Landskrona, Helsingborg och Ängelholm? :P Hehe och Finjasjön.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0