Och alla drömmer om fåglar även du även jag

Här kommer världens suddigaste bild på världens godaste mat! Mums vad gott det var! När jag blir rik ska jag anställa en kock som lagar god mat åt mig varje dag, blir lite annat än mina skrala matkunskaper med pulvermos och köttbullar :P


Efter den lilla mysiga tillställningen hos Rebecca igår så tog Natalie och jag oss vidare för ett spontanbesök på Kåren, har inte varit där sen insparken för drygt nio månader. Vi dansade, träffade lite roligt folk och cyklade hem i regnet. En alldeles perfekt och bra kväll :)

Nu ska jag slänga mig i duschen (vad roligt det hade varit om man verkligen hade slängt sig i duschen ^^) och sedan fortsätta på hemtentan som inte står still likt en betongpelare i asfalt. Ikväll blir det event om klamydia och tänder och avslutas med quiz på Pipes. Ser ut att bli en bra dag även idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0