In my life, like a song, I will still hear you

Satt och sminkade mig innan och jag tror jag har hittat min nya ögonskuggasfavorit- lila! Jag är annars väldigt förtjust i guld/brun ögonskugga, men ska försöka våga mig utanför den zonen och experimentera lite mer med andra färger. Blev ingen jättebra bild, men jag blev nöjd med resultatet.


Sen tog jag cykeln in till stan för att möta upp Moa. Vi köpte Ben&Jerrys och gick runt och letade efter en solig plats att sitta på. Vi hittade ingen och gick tillbaka mot Moas crib och satt en stund vid skolan. Nu tänkte jag chilla loss lite, imorgon är det äntligen dags att bränna vår b-uppsats! Det har vi sagt att vi ska göra sen efter sommaren men glömt det hela tiden. Ska bli skönt att se den brinna, burn bitch, burn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0