Imma be on the next level, Imma be rockin over that bass treble

Sedärja. Gick in i en osynlig vägg i måndags och återförenades med den där mentala spärren som gör att jag inte kan göra något alls. Den är inte alls rolig... Man kan verkligen inte göra något alls, inte ens ringa någon eftersom tanken på att behöva prata är alldeles för jobbig.. Det är verkligen skumt det där. Men två dagars sömn och jag är nästan på gång igen! Tvingade mig till Willys imorse och har käkat frallor och har ett helt lager med kakor och choklad för att klara av dagen :P Det enda jobbiga är att det inte alls var någon bra tid att råka ut för detta just nu med tanke på att det är tenta imorgon. Men jag ska försöka plugga så mycket det bara går idag, och med tanke på sötsakslagret så ska jag nog hinna med en del i alla fall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0