Dear Rosemary please pardon me

Seg dag idag. Har stekt på balkongen några timmar och har en fläskfilé som ligger i marinad. Kom på häromdagen att jag har en månad på mig att tömma frysen, behöver mer än bara ett lycka till för att lyckas med det. Fläsfilén var i alla fall ett fynd jag hittade. Får se om jag orkar tillaga den idag eller om jag gör det imorgon. Ikväll blir det förhoppningsvis lite häng med Moaboa. Är lite sugen på att cykla med. Får se hur jag disponerar min tid. Nu ska jag, om cepe-internet vill fungerar mer än varannan minut vill säga, klicka hem en skrivare, är alldeles för sugen för att vänta. Får köpa den för sparpengar, min plånbok börjar redan eka lite. Det svider, men shit happens! (Ja, jag är lite halvt shoppingberoende, men det är kul att handla. Och oftast har jag koll på det ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0