Åh, nått stort på gång för det är kö från gatan upp till hallen

Igår var en syndarkväll, film och massvis med kakor. Hypokondrikern inom mig skriker att jag fått diabetes, men sjuksköterskan på vårdcentralen säger att mycket socker inte kan ge diabetes. Puh, annars hade jag varit rökt. Förutom gått runt och oroat mig har jag även sädat hela lägenheten och suttit en stund i solen på balkongen och snickesnackat med Emelie. Fyra ord räcker: jag längtar till sommaren! Är sugen på att köpa en skrivare också, men ekonomin tillåter det inte. Dessutom är jag rätt lack på Spotify nu. Fuck att man bara får lyssna på en låt fem gånger, jag har lyssnat på vissa låtar way more men ändå får jag fortsätta lyssna på dem, bara de bra låtarna spärras. Men ikväll kommer hjärtat mitt hit <3 Saknar honom. Ska nog ut i solen en stund till nu. Bon Apetit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0