You're an uninvited clown, a foolish puppy with a too long tongue

Yippee ki-yay! Tänkte klaga ännu mer idag, så den som inte orkar läsa klagerier kan för sitt eget bästa och sluta läsa redan nu :P Natten har bestått av mardrömmar och skrik i massvis. Vaknade och hade jätteont i både hals och öra, plus att min handled gör mer ont än tidigare. Men ska till läkaren imorgon och kolla upp allt. Känns så där inför helgen, skulle ju bli riktigt all-in liksom. Annars får jag ta smällen efter helgen helt enkelt ^^

Nu är jag hemkommen från stan, har provat ut nya glasögon eftersom mina andra inte riktigt räcker till längre. Haha optikern påpekade hur många gånger som helst att det i princip bara är gamla som behöver läsglasögon, åldern börjar alltså ta ut sin rätt redan nu.. I vilket fall som så står tröstätning på hög nivå näst på schemat. Inte nog med att jag har ont överallt, är tjock och ligger jätteefter i skolan så är jag dessutom själv i lägenheten de närmsta veckorna. Därför blir det pannkakor, glass och sylt! Mina matvanor tar jag tag i nästa vecka. Ciao!

Haj jak gilla chocklaaaaaaaaaad!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt du är Emma <3 Pannkakor med sylt - mumma!



Och en massa kramar och styrka till dig. Din topp kommer snart! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0