Well, you treat me just like another stranger. Well, it's nice to meet you, sir.

Då var en riktigt mysig helt till ända. Mitt hjärta kom hit igår, och vi har hunnit med god mat, biljettrazzia på bussen, ett annorlunda biobesök, promenad och yatzy i solen och filmmys. Vi bokade biljetter till en film igår, men när vi kom dit och köpt popcorn och satt oss kommer en anställd in och säger att hela salongen är bokad och att de gjort fel när de sålt biljetter till oss. Så vi fick pengarna tillbaka och fyra fribiljetter. Så vi hyrde film och var nöjda ändå. Vi såg The other guys och höll på att dö av skratt! Rekommenderas verkligen!



Om någon, mot förmodan, har missat det så har det varit riktigt vårväder (minus snön) och ganska varmt idag. Dock så såg jag en kines som antagligen tror att det är sommar nu, han gick i flip-flop påväg till Willys. Lite ungefär som den här killen jag och Natalie upptäckte för några veckor sedan då hon var här och hälsade på... Hej förkylning!



Nu ska jag plugga inför tentan imorgon och sen krypa ner med en godispåse och en hel del avsnitt av Scrubs. Trevlig söndag på er!


Update
Kom på att jag har några timmar imorgon innan tentan börjar, så varför plugga nu när man kan ta det imorgon!? ^^ (Hej underkänt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0